Porady
- Strona główna
- Porady
- Jak dopasować kolorystykę nadruku na woreczkach foliowych do charakteru marki?
Jak dopasować kolorystykę nadruku na woreczkach foliowych do charakteru marki?
Brak spójności marki w zakresie kolorystyki nadruku na woreczkach foliowych może przyczyniać się do zmniejszenia atrakcyjności oferowanych przez nią produktów pod względem wizualnym. Odpowiedni dobór kolorów pełni bardzo ważną kwestię w ogólnej ocenie produktu i firmy, a także w odzwierciedleniu charakteru marki. Dlatego też wykorzystana paleta barw powinna być odpowiedzią na kilka podstawowych pytań, o których powiemy w dalszej części artykułu.
Pytania i odpowiedzi, które wpłyną na kolorystykę nadruku na woreczkach foliowych
Worki foliowe z logo firmy od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród wielu przedsiębiorców, zwłaszcza że ze względu na swoją dużą różnorodność i uniwersalność doskonale sprawdzają się w niemal każdej branży przemysłu oraz usług. Zanim jednak zdecydujemy się na zamówienie wspomnianych opakowań, jeżeli zależy nam na odpowiednim doborze kolorystyki zgodnym z ogólnym charakterem marki, powinniśmy odpowiedzieć sobie na kilka pytań, które wskażą, w jakim kierunku podążać, ograniczając tym samym niezliczone opcje wyboru, tj.
-
Jaka jest grupa docelowa?
-
Jakie wrażenie chcemy wywołać w odbiorcach, którzy widzą daną treść?
-
Jakie emocje chcemy wzbudzić?
-
W jaki sposób chcemy komunikować się z grupą docelową?
Wykorzystaj potencjał druk
Opakowania foliowe z nadrukiem, które charakteryzują się ciekawą, przyciągającą wzrok klienta grafiką, stanowią skuteczne i jednocześnie także subtelne narzędzie reklamy, które przyczynia się m.in. do zapamiętania oferty danej firmy oraz wpływa na budowę wizerunku marki. Oryginalny i wysokiej jakości nadruk podnosi prestiż towaru, powoduje, że staje się on o wiele bardziej widoczny na tle innych. Dlatego też wielu klientów podświadomie chętniej będzie sięgać po przedmioty, które w oczach uchodzą za wyjątkowe
Dzięki specjalnej technologii druku (zazwyczaj chodzi o fleksodruk lub sitodruk), grafika nanoszona na woreczki foliowe w postaci m.in. logo marki, charakteryzuje się wysoką jakością, trwałością i odpornością na czynniki zewnętrzne oraz stanowi precyzyjne odbicie projektu przedstawionego lub uzgodnionego z klientem, również w zakresie kolorystyki.
Zadbaj o profesjonalny druk na opakowaniach
https://www.le-mar.pl/ to firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w produkcji opakowań, woreczków i worków foliowych z nadrukiem, które dzięki nieustannemu rozwojowi jest w stanie sprostać wciąż to rosnącym oczekiwaniom klientów. Nic więc dziwnego, że od lat cieszy się ogromnym zaufaniem wśród odbiorców i to nie tylko z Polski, ale także z zagranicy.
0 Komentarzy